check
אירועים קודמים | האוניברסיטה העברית לנוער

אירועים קודמים

אירועים שהתקיימו בשנת 2018:

ליל המדענים האירופי 2018

שבוע המדע 2018

שבוע החלל הישראלי 2018

שבוע החלל של סוכנות החלל הישראלית באוניברסיטה העברית עם מגוון אירועים ואטרקציות לילדים – מתחמי לוויינים ופיתוחים, הפנינג לילדים, תצפיות כוכבים ומתחמים חוויתיים עם פעילויות לילדים בנושא חלל. האירוע מתקיים מדי שנה בסמוך לתאריך אסון מעבורת החלל קולומביה ולהנצחת האסטרונאוט הישראלי הראשון אילן רמון. 

 

אירועים שהתקיימו בשנת 2017:

ליל המדענים 2017

שבוע החלל הישראלי 2017

 

אירועים שהתקיימו בשנים קודמות:

מחפשים את איינשטיין 

תחרות "מחפשים את איינשטיין" מטרתה לזהות רעיונות חדשים בעלי פוטנציאל להפוך את העולם למקום טוב יותר. המטרה היא להקל על ממציאים עם רעיונות חדשניים בקידום הרעיון בהיבטים של מתן הון ראשוני, מלגות רלוונטיות ועוד. אם יש לך רעיון חדשני שיכול לשנות את העולם לטובה, התחרות "מחפשים את איינשטיין" יכולה לעזור לך להביא את הרעיון מן הדף אל העולם האמיתי. 

גיק-פיקניק - 

פסטיבל גיק פיקניק מציע מסע מהמציאות אל העתיד. קחו את המשפחה והחברים ובואו לראות אנדרואידים, רובוטים, פלאים טכנולוגיים, המצאות מוטרפות וגילויים מרעישים שיביאו לכם היום את המחר.

פסטיבל Geek PicNic משלב רובוטיקה, חלל, מדע, מדע בדיוני, פנטזיה, עתידנות, הדפסות תלת ממד, חידושים מדעיים וטכנולוגיים, אקדמיה פורצת דרך, גאדג'טים וחידושים מהחזית הטכנולוגית עם פסטיבל פארק ובו שלל אוהלים, אטרקציות , דוכנים וסדנאות.
זהו פרויקט רב לאומי שמציג את החידושים הרלוונטיים ביותר במדע המודרני ופונה במקביל לאנשי מקצוע מתחום הטכנולוגיה, למשפחות שמחפשות בילוי מתוחכם עם הילדים בחול המועד פסח ולחובבי גאדג'טים!