השער שלכם לאוניברסיטה - מידע וקישורים שימושיים
ריכזנו עבורכם את כל המידע החשוב לתלמידי תיכון הלומדים קורסים אקדמיים באוניברסיטה.
יצירת קשר
ראש היחידה
פרופ' מתן הורביץ׳
mattan.hurevich@mail.huji.ac.il
רכזת היחידה
גב' רויטל לוי,
hsacademy@savion.huji.ac.il
טלפון: 02-6584766
פקס: 02-6586118
מיקום
האוניברסיטה העברית לנוער, קמפוס אדמונד י. ספרא, גבעת רם, בניין 176 בקומת הכניסה
לפני הכל - נרשמים לאוניברסיטה
התקבלתם לתוכנית? אם כן, כנראה שאתם כבר משויכים לחוג ועכשיו תוכלו להירשם לאוניברסיטה לינק להרשמה (ללא עלות למי שנרשם לתוכניות שלנו).
בעת הרישום לאוניברסיטה, כל תלמיד יקבל קוד אישי, שישמש אותו לכניסה למידע האישי, למודל, לרישום לקורסים ועוד.
- שכחתם את הקוד האישי, אפשר לפנות לאגף למחשוב שיעזרו בשיחזור הקוד.
מעטפת אוניברסיטאית והטבות
- כתובת אימייל אוניברסיטאי
-
תלמידים שהתקבלו לתוכנית ונרשמו לאוניברסיטה, יקבלו אימייל אוניברסיטאי. כל התכתובות הרשמיות של האוניברסיטה והודעות כלליות (ממנהל תלמידים ומזכירויות חוגים) יישלחו לכתובת דוא"ל זו בלבד. כדי להיכנס לחשבון הדוא"ל יש לגשת לאתר: mail.huji.ac.il
- מערכת מידע אישי
-
אפליקציית המידע האישי של האוניברסיטה העברית זמינה למכשירי אנדרואיד ואייפון ובה אפשרויות רבות, כגון: קבלת אישור לימודים לדוא"ל, קבלת אישור הרשמה לדוא"ל, אפשרות פניה ליחידות אקדמיות, מידע על פרטים אישיים, מידע על שכר לימוד, מידע על מערכת שעות, מידע על לוח בחינות, מידע על ציונים.
כניסה לאתר המידע האישי - כרטיס סטודנט
-
חדש! השקת כרטיס סטודנט דיגיטלי.
הכרטיס יאפשר כניסה לשערי הקמפוסים; השאלת ספרים ואפשרות לקבלת ההטבות המגיעות לכם באמצעות הנייד.
לצפייה בכרטיס הדיגיטלי יש להוריד את אפליקציית MyHuji בחנות האפליקציות.
קישור לאנדרואיד:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mobitti.huji&hl=en
קישור לאייפון:
https://apps.apple.com/il/app/myhuji/id1518847633
לאחר התקנת האפליקציה וההזדהות, יש ללחוץ על הכפתור הירוק Authorize the app
שימו לב:
- הנפקת הכרטיס הדיגיטלי מתאפשרת רק לאחר העלאת תמונה עדכנית לאתר המידע האישי >חשבונות סטודנטים >העלאת תמונה לכרטיס סטודנט (העלאה לא נתמכת במחשב מקינטוש/mac ).
- הכרטיס הדיגיטלי יוצג באפליקציה עד 72 שעות מקליטת התמונה.
- תלמידים הלומדים קורסים בפקולטות (חוגים 593, 502) יכולים להנפיק כרטיס סטודנט קשיח. לפרטים יש לפנות ליחידה לתלמידי תיכון
- תלמידי הקולג' הירושלמי לא זכאים לכרטיס סטודנט
- מנוי שנתי מוזל במרכז קוסל
-
תלמידי חוג 593 (תלמידי תיכון) ו- 502 (תכנית אודיסיאה) בלבד! זכאים למנוי שנתי מוזל במרכז קוסל. הזכאות מותנית בהמצאת אישור לימודים עדכני שניתן לקבל בפניה לרכזת היחידה במייל hsacademy@savion.huji.ac.il .
מבנה הלימודים
מבנה הלימודים נקבע בהתאם לתכנית.
תלמידי חוג 593 - תלמידי תיכון, לא לתואר, בשנת הלימודים הראשונה בתכנית יוכלו לבחור עד שני קורסים (אחד בכל סמסטר) מתוך היצע של קורסים אשר ייקבעו על ידי הפקולטה, ויפורסמו במסמך נפרד.
בנוסף, במהלך שנת הלימודים הראשונה יהיה עליהם לקחת את הקורס המקוון 76408 "הכרת משאבי הספרייה".
החל משנת הלימודים השנייה יוכלו התלמידים לבחור ביותר קורסים, על סמך הישגיהם ובתיאום עם היחידה לתלמידי תיכון
שנתון האוניברסיטה
לוח זמנים לשנת הלימודים
האוניברסיטה העברית תפתח את שנת הלימודים תשפ”ה ביום ג’ יום שלישי, כ"ז תשרי, 29 באוקטובר 2024.
פירוט לוח זמנים תשפ"ה בלינק לוח שנה אקדמי
הרשמה לקורסים
ההרשמה לקורסים בפקולטה תעשה על ידי רכזת היחידה.
תלמידי תיכון לא מורשים להירשם לקורסים דרך מערכת הרישום לקורסים, אלא רק לצפות במערכת המאושרת.
אז איך נרשמים?
- כחודש לפני תחילת הסמסטר ומוקדם ככל האפשר, מעבירים לרכזת היחידה (או לרכז.ת התכנית) את פרטי הקורסים הרצויים: שם ומספר הקורס הרצוי, מספר קבוצת הלימוד, מספר קבוצת התרגול, מספר קבוצת המעבדה (אם קיימת).
- לאחר הרישום לקורס תיפתח האפשרות לצפות בקורס ב-moodle huji. יש לשים לב כי המודל נפתח בשנת הלימודים הנוכחית. קישור למודל 2024-25
עמידה בתנאי הלימודים
כל נושאי הנוכחות בשיעורים ודרישות הקורס באחריות התלמיד/ה בלבד, כמו גם האחריות לעדכן את המרצה/המתרגל על היותו/ה תלמיד/ת תיכון.
- תנאי מעבר משנה לשנה
-
על מנת לעבור משנה לשנה יש צורך בממוצע ציונים משוקלל של - 80 לפחות.
- מעקב אחר הלימודים
-
על מנת לאפשר מעקב רצוף אחר התקדמות התלמידים, מידע על לימודיהם יימסר להורים ולבית הספר על פי בקשתם או כפי שהפקולטה תמצא לנכון.
שכר לימוד
ניתן לשלם את שכר הלימוד באתר או באפליקציה של המידע האישי, באמצעות כרטיס אשראי, או שובר המופק דרך המידע האישי, או באמצעות הסדרת הוראת קבע.
לפרטים נוספים ראו הסבר מקוצר על שכר לימוד.
בירורים כלליים בנושאי שכר לימוד ניתן לפנות למחלקה למערכות לימודים ותשלומי סטודנטים במספר דרכים:
מידע אישי: במידע האישי ניתן למצוא מידע על חיובים/זיכויים, חישוב שכר לימוד וביצוע תשלומים.
מוקד טלפוני למידע ושירות: בטל' 02-5882888, ימים א'-ה', בין השעות 16:30-08:30
מערכת פניות
פניות בכתב: בכל פנייה יש לציין את מספר הזהות, כתובת עדכנית ומיקוד. מומלץ כי הפנייה תיעשה בדואר רשום. המען: המחלקה למערכות לימודים ותשלומי סטודנטים - בניין גולדשמידט - הר הצופים, ירושלים - 9190500.
ביטול לימודים:
1. המבטלים קורס, או לימודים במהלך תקופת השינויים של אותו סמסטר בו מתקיים הקורס, לא יחויבו ויזוכו במלוא הסכום ששילמו.
2. לאחר תקופת השינויים, לא ניתן לבטל רישום לקורס של אותו סמסטר, והחיוב יהיה לפי נהלי הביטול המקובלים באוניברסיטה.
המשך לימודים כסטודנטים מן המניין
קבלה לשנים מתקדמות מחייבת זכאות לבגרות ופטור באנגלית.
על התלמידים המעוניינים להמשיך בלימודים לקראת תואר בוגר ולהתקבל כסטודנטים מן המניין, חלה החובה לבדוק את תנאי הקבלה בחוג בו הם מתעתדים ללמוד.
תלמיד שצבר היקף של 45 נ"ז ופטור באנגלית יקבל מעמד של בוגר שנה א' ויתקבל ישירות לשנה ב' לתואר בחוגים הרלוונטיים במידה ויעמוד בתנאי הקבלה לשנה ב' בחוג.
הליך הקבלה נעשה בפקולטה, לפי ציוני שנה א', ללא צורך בפסיכומטרי.
תלמידים שלא צברו מספיק נ"ז יוכלו להתקבל ללימודי תואר דרך מדור רישום וקבלה